24 martie 2011

In intampinarea Primaverii: 52 km cu MTB pe Dealurile de langa Ploiesti


Intrucat Primavara, ca prilej al prospetimii,bucuriei si vartoseniei vietii pe ast pamant dadea semne de sfiala, Indianul Spitza Iute am incalecat pe murgul Scott si-am galopat peste 50 de km in intampinarea Ei.
Si bine am facut, acum sunt sigur ca va veni:

 Traseul a avut nitel peste 50 de km, parcursi cu vant din fata, demult nu am mai patit asa ceva, oriunde o apucam tot dinainte batea, si batea tare:



Bike route 868836 - powered by Bikemap 


Pozele le-am facut cu o camera foto profesionala: vechiul meu telefon mobil.
 In padure la Paulesti spre Raul Teleajen:







Indianul am coborat spre Gageni, imediat la intrare am facut stanga pe drumul ce urca la vechiul buncar. Dalele de beton armat au fost acoperite de asfalt, sa speram ca tine. Dupa urcusul prin padure, gasim primele semne de Primavara sincera:







 Si un mic lacusor, balta-n varful dealului:
 Privelistea spre betoanele Ploiestiului:







 Drumul spre Cocosesti, e bun numele , ca pana aici urcasem un mal cocosator, pe unde se tinea mai amu niste ani concursul local de MTB:
 Dupa aia am facut stanga si,dupa Blejoi, am traversat Teleajenul pe podul DN1A, dupa care am ajuns in Boldesti, cu scopul declarat de a urca Dealul Seciu a doua oara anul asta.
  Ceea ce am si facut. Sonde pe Dealul Seciu:
 Ultima parte a urcusului spre Casa Seciu:
 O incercare de panorama, spre Ploiesti

Dupa cativa kilometri pe coama dealului am facut drepta si a urmat o coborare bestiala, pe un drum de pamant, unde am prins 48km/h. Vrrrrruuuumm!
Ca de obicei m-a prins amurgul, si nu eram inca un zeu:
 Asta se numeste Dudul cu Icoana. Sunt multe icoane:


 



 De aici am pedalat voios, cu acelasi vant frontal, indiferent cum schimbam directia, pana acasa.
 Apus peste Raul Teleajen:

Si astia au fost 50 si ceva de km in 3h, fara probleme, discutii sau ezitari privind lungimea sau dificultatea traseului. Este bine sa poti pedala pe unde te taie muschiu la fatza locului fara sa mai auzi smiorcaielile domnisorilor obositi,ca fetele-s mult mai darze, ceea ca va doresc si voua.
Distanta totala parcursa, inclusiv prin  oras: 63 km
Viteza medie: 17:52 km/h
Timpul: 3h30min
Viteza maxima: 56km/h
Constatand cu "placere" ca pe anul asta distanta totala in km este:
Indianul Cauciuc Iute va ureaza:
Hasta la vista, amigos!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...