13 ianuarie 2013

Plimbare de iarna in Ciucas (feb 2012)

            Temporar lecuit de aventuri extreme, dupa ce era cat p-aci sa-mi castig un binemeritat bilet la Pavarotti  Show, Indianul Talpa Iute m-am refugiat precaut pe trasee mai pasnice.De parca ar putea sa fie ceva mai pasnic decat muntii Baiului..Asa ca impreuna cu George si Popic am decis sa mergem in inspectie la noua Cabana Ciucas.
            Deghizati in turisti, cu toate accesoriile idioate pe noi (rucsaci, bete, parazapezi, masline), iata-ne sambata dimineata luind-o veseli la pas din parcarea de la muntele Rosu pe poteca Banda Galbena spre Valea Berii...

               Fireste, povestea are farmecul ei, acum, dupa aproape un an..Mai ales ca nu era dimineata ci aproape ora 15 si pana am ajuns in drumul deszapezit de pe Valea Berii am inotat prin nameti de intrasem la banuieli...Adica las-o-n fasole, cu George eram si data trecuta in Baiului cand ne-a prins viscolul, cu el am fost si in Fereastra Sambetei prin zapezi uriase..Mai nu cumva asta-mi poarta ghinion..
             Drumul era deszapezit, asa ca in mai putin de o ora am ajuns. Sala de mese incepu a se umple de alpinisti, care mai de care veniti de pe varf. Deh, se pare ca noi eram singurii veniti din parcare. :))
             Cabana,recent deschisa la vremea aceea, se prezenta foarte bine. Cand am intrat in camera (cu trei paturi) noastra, am ramas masca toti: conditii de cinspe stele in varful muntelui, in vreme ce la cativa metri afara erau -15 grade si viscolea! O, Indianule, unde-ti erau parchetul, patul cu saltea relaxa buna sa-ti telefonezi nevasta, televizorul, caloriferele fierbinti si baia cu dus fierbinte, acum o luna cand dormeai in stana aia din Baiului? Fugisera cu o artista?
               Am intrat la banuieli, mah nu cumva astia rad de noi? Deh supravietuitorule, nu ti-e ma rusine sa vii ca trantoru' la hotel in varful muntelui...Daca nu-ti convine poti sa dormi afara langa cotetul cainilor sau in grajd cu magarul, ca  atunci la Malaesti, mai Bear Grills, daca esti asa de smecher, mi-as soptit o voce suava de-mi venea sa-i ard una-n microfon. Asa ca ne-am echipat la frac(care-i pluralul de la frac? fraci?) si am dat-o-n fasole in sala de mese.
               Meniul servit fu unul corespunzator regimului sportiv, trecand prin ciorbe,  felul doi si culminand cu papanasi si clatite cu gem de afine,bune  de puteam sa petrecem sfarsitul lumii linistiti, sigur nu muream de foame.
               Lasa ca maine urcam pe varful Ciucas si mai recuperam la cantar, ne-am zis in timp ce ne reculegeam in camera la o partida de carti..Asa ca adoua zi El Indianul am zbughit-o  direct la vale pana la Muntele Rosu la masinutza, manati fiind de la spate de un viscol suspect..Ma chiar asa..Nici aici nu scap?
             Concluzia am tras-o pe drumul de intoarcere, Cabana este un loc bun de stat la caldurica atunci cand n-ai bani sa dormi gratis la vreo stana iarna sau cand vrei sa lustruiesti maimutoiul in stil alpin.

Culmea Zaganu-Gropsoarele:

O mica pauza la Muntele Rosu









 Drumul de pe Valea Berii:

El Chupacabra:


Cabana Ciucas:

Intrarea.Adica iesirea.

Daca va concentrati suficient pe aceasta poza, dupa circa 5 minute ne vedeti si pe noi



Sigur nu-s la camera ascunsa?

Camera Ascunsa:









                
              

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...