10 martie 2011

Balada lui Spita Iute

   
Coltul ierbii si pedala-s precum calul si potcoava/
Pe dealuri,munti si campii pedala-vom herghelii/

Ca si caii fara ham  galopa-vom peste an/
Peste culmi si peste creste ca si zmeii din poveste/
Lasa-ti casa si masina,oricum s-a scumpit benzina/
Lasa-ti soacra si vecinii, ne asteapta maracinii/
Praful,noroiul si zloata le-o strabate darza roata/
Padurea si multe flori ne vor fi de-acum surori/
Murgii in galop pe plaiuri pedala-vor pe coclauri/
Si pe drumuri lungi de munte o sa fim noi ai din frunte/
Asudati dar fericiti doar in sa cum mai gasiti/
Nu-i motor cum e piciorul ce-l ajuta schimbatorul/
Nu-i volan cum e ghidonul si ulei ca pinionul/
Nu-i Mercedes precum Scottul care-ti duce lin piscotul/
Nici femeie credincioasa precum bitza ta din casa/
Nici placere si credinta cu mai lunga staruinta/
Nu-i nevasta precum  roata care-ti implineste soarta/
Dragostea e trecatoare, bicla e nemuritoare/
Nu-ti pune vreo intrebare si-i vesnic ascultatoare/
Faina si-ntelegatoare la dorina ta a mare:
Flacara cotropitoare ce inseamna "pedalare"/
Cat mai esti pe ast Pamant esti cu vesnic legamant/
Si de cadru si de sa, pe unde te-or mai purta/
Nu am basca, dar am casca, nu am fite si motor/
Dar mai am un singur dor: Sa pedalez pana mor/

Si dupa-oi muri,preaSfinte/
Trimite-mi asa cum poti/
Murgul meu cu doua roti/
De-oi fi-n Rai, pe-un norisor/
Sa am pe ce sa cobor/
Iar de-oi fi la loc fierbinte/
Sa-i alerg pe draci cu spite/
Si sa afle tot poporu':
Nu-i sfant precum alpinistu'/
Si nici drac ca biciclistu'.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...